mandag 4. januar 2010

Et verdig 2010

Ja da var 2009 over, heldigvis vil jeg nå si. Den ble som vanlig i tradisjons tro avsluttet med masse mat og drikke. Ikke noe stor greier som har skjedd siden min fantastiske flytur til Spania.

Jeg har et inntrykk av at dette med nyttårsaften begynner og "dabbe" ut! Virker som om nyttårsraketter er et døende fenomen.... Men 2010 står og banker på døren uansett, lurer på hva den vil bringe med seg?

På skolen har jeg fått en del av kvartalskarakterene mine, og jeg er veldig fornøyd. Satser på at jeg går sommeren i møte med lik flyt i fagene. Året 2010 blir nok viet mye til studier.

På nyttårsaften tok jeg og Caroline over et lite hus på Rasta som vi nå leier. Jeg jobbet den kvelden mens Caroline sto i huset og malte. ;) Vi var nok veldig iverige på og komme inn så fort så mulig, derfor valgte vi bort feiring i år.

Bursdagen min står for døren nå også, 11.januar for og være helt presis ;) Jubilant og greier, til og med halvveis til 50!

Forøvrig vil jeg ønske alle mine venner, familie og bekjente et godt nytt år!

Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar