onsdag 2. desember 2009

02\12\-09

Der en skulle tru at ingen kunne bu! Sånn er følelsen min om dagen, det er jo så kaldt. Jeg sliter virkelig med kulda jeg ass. Men det har vi jo selvfølgelig funnet en løsning på, Spania! Fredag 04\12-09 drar jeg Caroline hennes mor og stefar til Spania for og feire bursdagen til besteforeldrene hennes. Deilig! Jeg begynner og få reisenerver alt.


Igår var jeg hos fysiterapaut for første gang. Det var omtrent noe av det deiligste jeg har vært borti. Massasje og "knekk opp" digg! Jeg har også fått Copaxone kortet mitt, endelig. Det er et kort jeg må fremvise i sikkerhetskontrollen, i og med at jeg har med sprøyter :)

Har bestemt meg sånn omtrent at det er Jus jeg vil studere videre. Jeg har vært litt i tvil siden det er så vannvittig tungt stoff, men nå er jeg ganske sikker på at det er det jeg vil. jeg er jo veldig interisert i Jus. Er dere ikke enige?

Forøvrig er henda mine mye bedre nå, ms anfallet er tydligvis ferdig for denne gang. Jeg har ofte og veldig vondt i ryggen fortsatt, men demper det med med tabletter.

Så før jeg drar til Spania har jeg en rygg tilsalgs billig ;)

Vel møtt til handel.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar