søndag 29. november 2009

Søndag 30\11-09 1 advent!

Jul igjen, iallefall snart. Idag har vi vært på Frelsesarmeen julekonsert i Oslo, Caroline, bestefar, onkel, Solveig og meg. Kjempe bra! PåLørdag feiret vi 25års dagen til Raymond, et supriseparty. Ble meget velykket. Er deilig og tenke på den måneden vi går inn i nå, julekosen. Alle blir på en måte "happy" av julen ;) Alle trenger Desember.

Begynner og nærme seg Spania turen også nå, digg. Jeg og Caroline med hennes mor og stefar skal feire bursdagen til besteforeldra til Caroline, dem bor i Torvieja.

Har pyntet huset med all slags julepynt idag også. Men julestjerna var ødelagt så den må vi ha ny.

Snart er det nytt år også, lurer på hva 2010 vil bringe jeg?.......

1 kommentar:

  1. Hei igjen :) jeg fikk diagnosen i juni og begynte da med rebif - men jeg går nå på tysabri :) har du msn/facebook ?(om du har lyst til å prate da) iallefall; livjorunn.s@hotmail.com

    SvarSlett