lørdag 24. oktober 2009

Dag 10

Har hatt masse gode venner på besøk idag. Masse øl og rødvin, digge greier. Er meg selv igjen. Mange er nyskjerrige, jeg forstår det veldig godt. jeg ville vel vært det selv om det var en av mine kompiser som hadde fått noe sånt.

Når dem drar derimot kommer det igjen... akkurat som en klegg som ikke vil forsvinne. Sorg, sinne, fortvilelse og mye mer. Hendene mine har dessuten verket mye idag igjen, som en slags evig påminnelse. FAEN!

Lurer på om de sprøytene jeg skal begynne og ta blir en slags tilvenning? sånn med tanke på min sprøyteskrekk. Mange sier det blir som og spise tilslutt... vet ikke jeg ass. Skrekk er en skrekk! Bare synet av den nåla gjør meg uvell. spiller egentlig ingen rolle, JEG MÅ!

Hører veldig mye på JW om dagen, drømmer meg bort. Det irriterer meg mer en noen annen at jeg har blitt en sånn "tenkende,trist,filosoferende,deppa og kjip" person som jeg har blitt nå. Jeg er jo egentlig en glad gutt! MEN!!! Mange "men" her! Jeg syns det er sårt og trist. Igjen: hvorfor meg!?!

Jeg er glad jeg er så priviligert, med tanke på familie og venner. Lurer fælt på hvordan jeg hadde taklet dette alene, det spiller jo egentlig heller ingen rolle for det er jo ikke realiteten, men hva med dem som har det sånn???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar