fredag 23. oktober 2009

Dag 9

Helg! igjen.. endelig. Var med jenta mi på en fest hos en veninne av henne, masse folk der. Var egentlig deilig glemte alt for en stund... var liksom Christian igjen. på hjemmturen måtte jeg innom en karaoke bar, må bare synge, min beste terapi. Hendene mine verker sånn i rykk og napp, skikkelig slitsomt. Tenker mye om dagen ass. Merkelig hvor filosofisk jeg har blitt, både med det ene og det andre.

Var på sykehuset tidligere idag, fikk resepten på sprøytene mine. Skal på kurs til Torsdag og lære meg og sette dem. Tenke seg til, den største sprøytepingla på jord liksom, meg! får en sånn diagnose som innebærer sprøyter resten av livet.. må glise litt også!

I skrivende stund har vi nesten akkurat kommet hjem igjen. Tankene strømmer på, igjen! Jeg tenker også mye på mamma nå, ringer sporadisk hele dagen.. bekymret for sønnen sin. Hun har faktisk meldt seg inn i Norges MS forbund allerede.. hehe. Søt også da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar