mandag 26. oktober 2009

Dag 13

Måtte disse henda mine brenne i hælvete!!! Alt jeg tar på er som og ta på nåler, grrr. Hadde min første skoledag idag også, etter at jeg ble syk. Torsdagen nærmer seg med stormskritt, sette sprøyter da ja..... hmm merkelig og smake på det ordet. Jeg har vært i kontakt med ms telefonen idag også, pratet lenge med dem. Må si jeg ble noe klokere igjen. Ms pasienter går under risiko gruppen når man snakker om svineinfulensa, enda en sprøyte! Hehe, meg og sjebenen assa.

Jeg vil så gjerne tenke positivt ang. sykdommen, men er så vanskelig også. Jo mer jeg leter opp info om ms, dessto mer historier finner jeg om mennesker i rullestol og det som verre er. Det får bare ikke skje!

Tilbake til skolen. Jeg fikk kvartals karakterene mine idag ;) 5 i samfunnsfag, 5 i naturfag og 4 i norsk! Vesentlig mye bedre enn 2 som var gjennomsnitts karakteren min på ungdommskolen. En stor opptur i dag!

3 kommentarer:

  1. Hei,

    ville bare si at jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt. Har selv nylig fått diagnosen ( august 09 ).

    -John

    SvarSlett
  2. og jeg er ikke i rullestol, og skal F ikke i det heller ! :O)

    SvarSlett
  3. hei!
    Ikke bruk engergien din på å bekymre deg om rullestol eller ikke!! Jeg har hatt MS i 10 år nå,,og har ennå ikke hatt behov for så mye som ei krykke!!!

    SvarSlett